torsdag 16 februari 2017

Mitt sämre jag

Har denna veckan mest tyckt att de varit jobbigt att tänka och prata om IVFen. Orkar inte riktigt med mig själv eller någon annan för den delen heller. Försöker tänka på och göra annat. Nu har hallen kommit i fokus och ska göras om. Beställt en ny byrå som kommer på måndag. Ska bli jättekul att få inreda hallen. Just nu det tomt. Har skjutdörrar längs med ena väggen så alla ytterkläder och skor är där bakom och syns inte. Tror det kommer blir fint!

Nästa vecka blir de troligen start på IVFen och de märks att mensen nog är på g. Länge sedan jag hade sån hemsk PMS. Helst skulle jag vilja skrika åt hela världen just nu att alla är idioter.... Men får försöka lugna mig. Min sambo får dock sig en och annan känga emellanåt. Hoppas jag blir på lite bättre humör snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!