torsdag 9 februari 2017

Milslånga dagar

Dagarna går snabbt men ändå långsamt framåt. Känns inte som jag hinner med så mycket innan dagarna är slut. Samtidigt känns det milslångt tills mensen kommer igång igen och vi får påbörja nästa IVF behandling.

Efter att jag skrev av mig angående mina farhågor kring att vi eventuellt inte skulle få adoptera har jag inte tänkt så mycket på det. Skönt att de kan fungera så ibland. Kunna skriva av sig och sedan kunna släppa de - litegrann i alla fall.

Varit på kontroll på vårdcentralen idag kring mitt låga hb. De har stigit så järntabletterna fungerar. Har känt mig lite piggare de sista. Hoppas jag får tillbaks ytterligare mer energi när de stigit till normalnivå. Längtar efter energi till att börja träna igen. Har inte funnits på kartan de senaste månaderna och jag känner att jag verkligen behöver de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!