tisdag 8 november 2016

Blicka framåt

Lyckades förra veckan samla ihop mig och ringa till reproduktionsmottagningen. Det skulle vara helt i sin ordning att mensen kom så snabbt efter att jag slutade med tabletterna. Kan jag slippa oroa mig över de i alla fall.  Jag skulle ringa om 2-3 veckor för att se om läkarna kommit fram till en behandlingsplan. Prelimärstart för nästa IVF försök är nu vecka 2. Känns som en hel evighet...

Urologmottagningen har även svarat på min remiss och eftersom det inte blev någon återinsättnig kan jag lika gärna kolla så de inte ligger någon sten i njuren som kan ställa till problem. Imorgon ska jag på röntgen. Håller tummar och tår på att de inte är något!

Känslomässigt känns det ändå som att jag har landat en del i att de inte blev någon återinsättning. Fruktansvärt det första dagarna men nu känns det som de ligger bakom oss. Försöker ladda om batterierna och försöker hoppas på nästa försök. Mamma har haft en känsla sedan förra våren att de blir en liten kille i oktober nästa år - stämmer kanske bra om vi får starta med nästa försök i januari.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!