fredag 6 januari 2017

Nytt år, nystart

Några dagar senare än förväntat kom mensen och i måndags satte vi igång med vårt andra IVF försök på riktigt. Det är kort protokoll och injektion Gonal-f som jag tagit. Idag ska jag även börja med ytterligare en injektion. På söndag ska vi på ultraljud för att se om de har önskad effekt. Håller tummar och tår!

Inte haft någon direkt lust på att göra någonting överhuvudtaget. Julen och nyår gick snabbt. Även om jag var ledig på själva julafton och juldagen jobbade jag och även min sambo de flesta andra röda dagarna. På ett sätt skönt att vara tvungen att gå till jobbet när väntan känns lång och tröstlös.

Att de blivit nytt år och en nystart direkt av IVFen inger hopp om att 2017 kommer slå 2016 med hästlängder!

Hoppas ni alla därute haft en bra jul och ett gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!