torsdag 27 oktober 2016

Hur kan solen skina idag?

Jag kan inte förstår hur det idag kan vara strålande solsken och en vacker höstdag. Känner mig helt nere på botten och vet inte hur jag ska komma upp igen.

Önskar att jag kunde skriva att de gått bra idag. Att vi nu väntar otåligt på att få ta graviditetstestet och är väntasfulla, men vi fick aldrig komma så långt. Strax efter kl 09 imorse ringde en barnmorska ifrån reproduktionsmottagningen och sa att hon hade tråkiga nyheter. Jag hann tänka att läkaren kanske är sjuk och att det inte hinner idag. Kanske får skjuta upp de i ett par dagar till. Men så var det tyvärr inte. Inget av våra fina små två embryon hade klarat sig i frysen. Det finns inget att återinsätta.

Finns inga ord för vad jag känner just nu... Läkarna ska diskutera fram en plan för hur vi ska gå vidare i vår behandling. Barnmorskan kunde inte svara på när vi kan få börja nästa försök men uppskattade det till mitten av december eller i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!