onsdag 26 oktober 2016

Värk och svullnad

Dagen innan återinsättningen idag. Nervös inför imorgon. Själva insättning tror jag nog blir smidig. Men väntan i 15 dagar tills graviditetstestet känns som en hel evighet bort! Skulle helst vilka veta direkt om det lyckas eller inte. Väldigt rädd för hur det kommer kännas om de inte visar positivt på stickan. Förhoppningsvis får vi aldrig reda på det!

Har de senaste haft väldigt ont i benen. Kan ha de ibland innan mens. Samma sorts värk, men konstant och lite värre. Hjälper lite med värktabletter men inte helt. Kan inte hitta i Fass att läkemedlena skulle ha en sådan biverkan, men hade samma problem när jag tog sprutorna inför äggutplocket, så tror nog ändå att det beror på det. Tycker även att jag svullnat upp - överallt! Framför allt benen och ansiktet. Vet inte riktigt om svullnade går att skylla på medicinerna, tror snarare de är bristen på motion/träning och att jag tillåtit nig att slarva med maten. Inte riktigt haft energi eller lust att träna. Vilket i sin tur såklart gör att jag blir ännu tröttare och mår sämre. Får se hur det känns efter insättningen imorgon. Kanske får förnyad energi och lust igen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!