fredag 20 maj 2016

Regnig fredag

Idag är en såndär dag som helst ska spenderas i sängen. Känner för att lägga täcket över huvudet och inte gå upp över hvuudtaget. Ute är det grått, blåsigt och regnigt. Kan trösta mig med att jag har lyxen att vara ledig idag och behöver inte gå ut - och jag tänker inte göra det heller! Är helt dränerad på energi. Finns ingen kraft kvar till att vilja hitta på någonting. Kan dock inte skylla på sömnbrist, gick och la mig tidigt och gick upp sent idag.

Var kanske lite snabb i förra inlägget när jag skrev att jag inte fått några biverkningar. Huvudvärken kommer nu snabbt efter varje sprayning och gör att jag inte kan tänka på nått annat. Men den viker lika snabbt på alvedon som tur är och försvinner nästan helt. Känns nästan lite skönt med någon biverkningen, då borde sprayen göra det den ska och ha effekt - hoppas den har tillräcklig effekt! 

Men med eller utan viljekraft idag så har jag tagit mig ur sängen. Då jag tänker spendera dagen inne känns en god middag och serietittande som ett vinnande koncept för att få den här dagen att kännas lite bättre. Men de tråkiga först: städa. Sen ikväll tänker jag njuta av en lugn hemmakväll i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!