tisdag 28 maj 2019

Väntan

Fortfarande inget blod 🙏 Känner att brösten spänner lite då och då. Lite värk, molande ifrån magen till och från men inte alls som vid förra graviditeten. Undra om de kan varit lutinus som gjorde att det blev så intensivt sist? (Glad jag slipper den nu!). Mått lite illa, korta stunder som släppt utan att jag gjort något. Hade lite ont o ryggen förut, nästan lite foglossningskänsla (alltså i ländryggen, strålat ner mot ljumsken) men inget sånt alls nu sedan i förrgår. Fortsatt mer flytningar än vanligt och måste gå på toa för att kolla så de inte är blod som kommer.

Blir orolig över ”så få” symtom eller att jag känner så lite. Försöker tänka positivt att jag inte känner någon mensvärk och det är väldigt tidigt ännu. Om jag räknar rätt är det 4+1 idag. Så väldigt tidigt! Vill ändå att tiden ska springa iväg nu så vi kan meddela kliniken (på måndag) och sen få en tid för ultraljud. Ser allt bra ut då och de lilla hjärtat slår finns de ju inte mycket som talar för att de inte kommer gå bra. Vårt lilla guld embryo, hoppas du växer och mår bra därinne 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!