tisdag 21 maj 2019

Tvivel

Så var hoppet nästintill bortblåst och tvivlet starkt. Känner INGENTING. Kommer ju starkt ihåg att de drog i livmodern och kändes rejält när de växte. Men frågan är när började de? Jag minst inte... kanske för tidigt ännu men blir ändå helt iskall inombords. Vet ju att de var ett tag innan graviditetstestet, men mer än så kommer jag inte ihåg. Läst igenom några gamla blogg inlägg och de är ju inte mycket skrivit under ruvartiden med Karl. Blir lite trött på mig själv... kunde jag inte gjort de så jag hade kunnat jämföra?

Är lite trött, ev tröttare i ryggen. Men absolut inget annat som känns någonstans. De enda positiva med att inte känna något är ju att jag inte heller har någon mensvärk. Känns inte som mensen är på väg. Men vill ändå minnas att jag kände mig svullen i magen hela tiden förra gången de lyckades och de gör de inte nu. Försöker verkligen tänka på annat, men de är svårt... Tur jag har ett litet busfrö till unge som förhindrat att jag helt gräver ner mig och deppar ihop i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!