fredag 14 april 2017

Hälften kvar

En vecka har gått sedan återinsättningen och en vecka är kvar tills vi kan testa. Det är såklart väldigt lockande att testa innan. Men tror ett negativit test som egentligen inte behöver vara negativt skulle bli för jobbigt att se. Tror aldrig jag önskat att en vecka kunde gå snabbare! Men försöker tänka att de är ju "bara" en vecka kvar tills vi vet om de lyckats eller inte. 

Förutom att de är jobbigt att inte veta så mår jag fysiskt nu bra. Känns som de är lite "aktivitet" i livmodern. Jag hoppas de beror på att jag är gravid, men de kan lika gärna vara att de är mensen som är på g. Försöker att inte tänka för mycket på det men när jag ska sova så är det väldigt svårt att låta bli att känna efter! 

Glad påsk på er allesammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!