torsdag 30 juni 2016

En sommar till

Börjar känna mig som mig själv igen. Varit otroligt ledsen och nere över att det inte blev någon återinsättning. Tror inte att jag förstod hur mycket det egentligen påverkade mig förens nu. Är fortsatt ledsen över att de blir ytterligare en sommar av väntan. I början av förra sommaren satt vi och fantiserade om den här sommaren. Skulle vi vara tre då? Vi hoppades på att jag skulle vara gravid tills denna sommaren och att förra var den sista som det bara var vi två. Nu blir det inte så.

Försöker fokusera på de positiva. Har fyra veckors semester och snart bär det av till Grekland! Sola, bada och bara njuta och ta det lugnt är vad som står på schemat. Bara vara vi två. Passa på att njuta av sånt som inte går när vi har barn sen. Bo på ett lyxigt barnfritt hotell med spabehandlingar. Kunna ligga ostört och läsa en bok och sola (fast jag hade mer än gärna inte kunnat läsa den där boken. Önskar så att jag inte hade haft någon lugn stund för mig själv...). Men ska verkligen försöka att ta vara på tiden och vila upp oss. Umgås och försöka må bra. Ladda batterierna inför hösten. 

Hoppas ni alla får en bra sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!