lördag 9 september 2017

Förkyld men glad ändå

Hållt på fram och tillbaks med att ringa barnmorskemottagningen och åka dit för att lämna urinprov. Slutade äntligen kissa blod i torsdags, men lämnade en sista urinodling igår morse. På måndag ska jag ringa igen och få svar. Förhoppningsvis har urinvägsinfektionen (som jag tror jag haft) försvunnit av sig själv nu!

Vaknade upp dunderförkyld idag! Haft ont i halsen i ett par dagar, men nu har halsen lugnat sig men är helt igentäppt med slem i bröstet och rinnande näsa. Men även om jag inte känner mig helt hundra är jag superglad! Igår beställde vi barnvagn och babyskydd! Kan knappt vänta tills det kommer!

Det blev en Cybex Priam Lux vagn i färgen Manhattan grey, med chromchassi. Babyskyddet med bas även de ifrån cybex, Aton Q i färgen Graphite Black. Kunde inte vara mer glad just nu!
(Lånade bilder från nätet)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!