tisdag 19 september 2017

99 dagar till BF

Sista urinodlingen som jag lämnade var negativ, skönt! Vi har blivit uppsatta i en föräldrarförberedande kurs vilket jag ser framemot att gå på! Mitt blodtryck hade stigit lite, inte mycket men såpass att barnmorskan ändå vill att jag kommer in i veckan på en ny kontroll och även lämna urinprov för att kolla att jag inte läcker protein.

Idag har vi passerat under 100 dagar tills vårt BF, 99 dagar kvar! Helt otroligt och blir helt pirrig i kroppen. 99 dagar, efter vad som känns som en oändlighet av väntan inför IVF startar och motgångar är det inte långt kvar tills vi äntligen äntligen får träffa våran skatt.

Har handlat lite kläder och lite annat smått till lillkillen också. Känns så mysigt att få gå omkring och handla till våran son ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!