tisdag 7 mars 2017

Mensvärk?

Igår kväll kom de lite smått och idag när jag vaknade är det en molande värk nere i magen ganska påtaglig. Precis som mensvärk - ska jag känna det nu? Kan inte minnas att jag hade de förra gången jag tog nässprayen. Gick till och med tillbaka i bloggen och läste gamla inlägg ifrån när jag sprayade sist - inte ett ord skrivet om det heller. Då kände jag det nog inte så sist.

Kollat i Fass, det står att buksmärta är en vanlig biverkan på Suprecur. Men blev ändå inte helt lugnand. Någon mens på g vill jag inte ha nu! Nu får kroppen reagerar som det är tänkt och inget annat! Men får väl anta att när de står i fass att buksmärta är vanligt att det kan vara mensliknande smärtor. Någon annan som känt så med Suprecur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!