fredag 18 augusti 2017

Över halva!

Rutinultraljudet var som jag redan berättat helt normalt och över halva graviditeten har nu gått. Idag är jag i vecka 22 (21+1). De känns helt otroligt! Har mer på allvar börjat kolla på möbler till barnrummet och tillbehör som vi bara "måste" ha!

Glädjen över att våran lilla kille snart kommer till oss är ibland för stor för att våga tro att det är sant. Häromdagen längtade jag så mycket efter honom att jag trodde jag skulle spricka! Satt och kollade på bilderna ifrån ultraljudet och zoomade in över hans ansikte. Sa till min sambo "visst kan man se att han är så otroligt söt redan nu?" Han höll såklart med. En helt objektiv bedömning 😉🙃.

Våran lilla skatt ❤️ Snart, snart får vi äntligen träffa dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!