onsdag 23 oktober 2019

Vart tog tiden vägen?

Känns verkligen som tiden bara springer iväg denna graviditeten. Över 60 % har nu gått enl min app och vi har kommit in i v 26.

Rörelserna från lilla bebisen därinne börjar bli starkare och starkare. Har börjat få svårt att somna när den är i fullfart - sen är de ju också himla mysigt att ligga och känna hur de sprattlar därinne.

Rent fysiskt mår jag okej. Lite ont i ryggen, framför allt om de blir mycket spring på jobbet. Illamående blir jag fortfarande då och då, framför allt efter måltider - men de går ju inte att jämföra med hur de var i början, usch! Kissar fortsatt blod gör jag, dock inget jag egentligen känner av direkt.

Rent psykiskt har de varit mycket annat att tänka på. Vi ska flytta (typ samtidigt som bebisen kommer) och bland annat har de varit mycket med att sälja lägenheten vi bor i. Men nu är den äntligen såld!

Mycket tid går ju åt till våran lilla buskille som är helt underbar och världens busigaste. På kvällen ibland när jag sätter mig i soffan och lilla bebisen därinne sprattlar runt som mest tänker jag “just de, lilla du är ju därinne”.

Längtar efter att få hålla dig och pussa på dig min lilla skatt därinne 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!