fredag 27 oktober 2017

Graviditetsledig

Igår gjorde jag sista passet. Känns fortfarande lite overkligt. Planen är att komma tillbaks till jobbet år 2019, helt galet! Ett år av tid med våran lilla kille. Just nu känns det som jag inte kunde vara lyckligare.

Hela min kropp slappnade av igår. Sov otroligt bra för en gång skulle. Hade tydligen till och med snarkat. Känner att det ska bli skönt för kroppen att slippa jobba, slippa vara vaken på det sättet på nätterna och kunna vila när jag behöver.

Ska bli mysigt att fixa iordning barnrummet och förbereda allt för våran kille. Många säger att tiden kommer gå långsamt. Innan jag känner mig klar med allt jag vill förbereda får den gärna gå lite långsamt. Men sen, sen kan vi spola fram tills han är här. Vi längtar efter dig lilla busfröt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!